۱۳۹۰ شهریور ۵, شنبه

اما نه حالا حالا ها

اینکه چرا همه عربان قبیله نشین و عقب افتاده ی سوریه و لیبی و مصر و اینها موفق می شوند به هدفشان برسند و ما بعد از سی و دو-سه سال هنوز اندر خم بن بست اولیم، نه تنها جای تعجب ندارد ، بلکه بسیار هم چیز منطقی و قابل تأملی است. ما دچار سرطان مذهب شدیم. منظورم این است که بیایید واقع گرا باشیم. مملکت فقط من و شما نیستیم. چه بسا عده ی زیادی افراد تعصبی مذهبی و کور و ببخشید نفهم هم وجود دارند که دلشان می خواهد زیر سلطه ی آقا و امثال آقا باشند. اینان همان هایی هستند که بدجوری مسحور مسأله ی دستاویز قرار گرفتن امام زمان و افسانه نگاری هایی غیر واقعی و یا واقعی مانند آن شده اند. همان هایی که خمینی را امام سیزدهم کردند و خامنه ای را نایب رئیس خدا. و تهمت نمیزنم بلکه آزموده ام که وقتی از آنها راجع به داستان هایشان سؤال می کنید غالبن با حرف های بی منطق و افسانه هایی از قرآن سعی میکنند شما را تحت تأثیر قرار دهند و آنقدر هم قشنگ خودشان تحت همین تأثیر کذایی هستند که از خود جنابان آخوندها هم قشنگ تر قصه می گویند و جذاب تر جذبتان می کنند. تقریبن می توان داستان را به آن شرکت های هرمی تشبیه کرد،مثل گلد کوئیست و امثالهم که در سال های اخیر بسیار روی مد بودند و اینها که زیاد حوصله ی تعریفش را ندارم و قصدم مثال زدن زیر شاخه های همان پروژه های مذکور است که از خود نفر اصلی ، یعنی همان بنیان گذار ، هم بیشتر حرص می زدند که دیگران را  توی خط بیاورند یا به اصطلاح خودمان آلوده کنند. و البته چه بسیارانی را بدبخت کردند و چه اندکانی را خوشبخت. و در آخر هم همان طور شد که باید می شد. یعنی آن ها که باید می خوردند، خوردند و آن ها که باید بد بخت می شدند، شدند و بعد از مدت مدیدی آن ها که دیر فهم تر بودند بیرون کشیدند و آن ها که نفهم بودند هنوز هم از همان سوراخ مذکور گ... گزیده می شوند و هنوز هم نمی خواهند قبول کنند که آنچه خوردند گ...گول بوده است.
 و درست است که سرنوشت روشنی در انتظار ماست اما نه حالا حالا ها. چون ما خودمان هم نمیدانیم چه و که را می خواهیم. فقط اعصاب و روانمان بهم ریخته و مثل روانی های تیمارستان که زورشان به آنها که دارو در حلقشان می ریزند، نمی رسد، الکی زور میزنیم و بعد خسته می شویم و خواب آور بیخ حلقمان می ریزند و بیهوش می شویم و دفعه ی بعد آرام تر برخورد میکنیم که کمتر دردمان بیاید و به همین ترتیب پیش می رویم تا دفعه های آینده خودمان توی صف می ایستیم تا دارو( یارانه) یمان را بگیریم و به زخم بزنیم.

۶ نظر:

  1. migi chikar konim pas? ma k har kari mikonim b cheshme hame bad o birah miyad.. ghafel az in dele pak....migi che konim? ma k har ja raftim ta khastim harf az haghighat bezanim , chap chap negahemoon kardan... ma ham saket shodim... migi chikar konim k too in zamoone faghat ba jomleye "Rahbar faghat khamenei , hezb faghat hezbollah" mishe kara ro pish bord... migi chikar konim joz inke dar daroone khodemoon shad bashimo ba azadiye darooni zendegi konim.... aya in kafi nist?

    پاسخحذف
  2. دوست عزیز شما درست میگی . همه هم همین فکرو میکنن و مملکت هم درین صورت همینجوری میمونه. از خود گذشتگی بزرگی میخواد مخالفت با این همه جانبدار و مردم با عقاید و منافع مختلف. راضی نیستیم کسی منافعش به خطر بیفته. همینجور ادامه بدیم تا زمانمون تموم شه. دقیقن مثل بازی 10-صفر توی دقیقه ی هشتادونهم. ببازیم. اعتراضی نیست.

    پاسخحذف
  3. مرسی از تو عزیز برای نوشتن متنی آگاهانه به این صراحت و شجاعت...! و ای کاش روزی برسه که همه در این مملکت مثل تو فکر کنند و کمی از حماقت دست بکشن تا بیشتر ازین عده ای ازمون سواستفاده نکنندو عده ای ذیگر با تمسخر و ریشخند، تحقیرمون نکنند !
    (این چند نکته که درباره ایران ملاحظه میکنید، ثبت شده در کتاب گینتس میباشد)"ایران" اولین کشور تاسیس شده در دنیا به قدمت 3200 سال قبل میلاد و همچنین کهنترین و بزرگترین امپراطوری جهان در طول تاریخ که در زمان هخامنشیان بوده و بر 44% مردم دنیا حکومت میکردند)ودردآوره باداشتن چنین قدرت ، تمدن و فرهنگی امروزه به لطف دین اسلام ما رو در زمره عربها و حتی پایینتر از اونها قرار میدن!وباید هویت خودمونو مخفی کنیم که بهمون نگن تروریست!!! چه باید کرد؟ خود کرده را تدبیر نیست! باز هم ممنون

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. اگر کسی هم تصمیم بگیره فکر کنه محکوم به ساکت موندن تو این مهلکه میشه، اما به امید روزی که بجوشه این دیگ مرداب گونه

      حذف
  4. سلام.به نظرم حسابی خوابی
    ضمنآ با توهین کردن به کسی هیچوقت موفق نمیشی خانم که شما اینطور حرف میزنی!!!

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. آقا من معذرت می خوام اگه شما خودتو طرف حساب اهانت قرار دادی ، منظورم به شما نبوده اصن ، شما بیدار و آگاه و اینا، من خواب بودم هذیانی گفتم و دیگه خلاصه شرمنده...

      حذف

دیدگاهتون رو پرت کنید می گیرم